Gran remuntada de l'INEF Barcelona sense premi final - Club Esportiu INEF Barcelona

27 febrer

Gran remuntada de l'INEF Barcelona sense premi final

No va poder ser: INEF Barcelona va caure derrotat novament a la 8ª jornada de la Divisió d'Honor de rugby masculí després de protagonitzar una gran remuntada a casa davant el Rugby Tarragona. L'equip dirigit per Gastón Sarrabayrouse va quedar-se sense premi i encara no coneix la victòria a la categoria.

INEF es queda sense aire després de remuntar

INEF Barcelona va estar a punt d'aconseguir la primera victòria a la màxima categoria aquest cap de setmana en el partit que el va enfrontar al Rugby Tarragona a la Foixarda. Després d'un mal inici, va protagonitzar una remuntada colosal que va posar l'equip per davant a l'electrònic. El gran esforç físic per donar la volta va passar factura a l'equip i als darrers minuts no va poder evitar la derrota per 26 a 41.

Al primer temps l'equip visitant va sorprendre aviat als Óssos i ja al 5' de joc es posaven per davant. Els tarraconins no van sentir la pressió d'estar també sense cap victòria a la categoria i van mostrar-se més còmodes al terreny de joc durant forces minuts. Al 18' ampliaven la distància i pocs minuts després, al 24', vist la tendència amb la que s'estava desenvolupant el joc, semblava que deixaven el partit pràcticament vist per sentència amb un nou assaig i transformació posant el 0 a 19. Quan menys s'esperava va arribar la reacció dels Óssos i amb dos assatjos pràcticament consecutius (al 29' i al 32'), van col·locar el 14 a 19 a l'electrònic que feia embogir a la grada verda. Albert Molera i Adrià Bielsa juntament amb el peu de'n Kirian feien somiar en la victòria. El Tarragona no va tremolar i va saber aprofitar el moment d'eufòria per posar el 14 a 24, deixant les espases en alt de cara al segon temps.

Malgrat el cop, els Óssos van veure una finestra d'oportunitat i van anar a pel partit. La seva persistència va provocar l'expulsió d'un rival, possibilitant trobar el camí de l'anotació de la mà de Daniel Boya i el peu de Carlos Piera. Els Óssos, amb un jugador més, estaven a només 3 punts de donar la volta al marcador i van buscar aprofitar el moment, amb un Rugby Tarragona que es defenia com podia. Al 59' els Óssos capgiraven el partit amb una nova anotació que posava el 26-24.

Els visitants, recuperat tots els seus efectius, van aturar l'allau local i van fer-se amb el comandament del partit. Quan només quedava un quart d'hora per acabar, 3 minuts fatídics van golpejar el cor verd de la defensa dels Óssos. Dues anotacions pràcticament consecutives deixaven sense alè a l'INEF, que ja no va poder donar la volta un cop més. Ja a les acaballes del partit, amb el Tarragona ja saborejant la victòria, una anotació més posava el definitiu 26 a 41. Sabor agredolç per les aspiracions dels Óssos que somiaven en aconseguir la primera victòria a la màxima categoria però satisfacció per veure com l'equip competeix cada dia millor.

La setmana vinent, últim partit de la fase regular on INEF Barcelona visitarà el sempre difícil camp del CEU.

Fitxa Tècnica

Foto: edurois

Darrera modificació el Dilluns, 27 Febrer 2023 17:46

Page Copyright Support Recommends