Un INEF Barcelona combatiu cau derrotat 38-19 davant els Cocodrils RSV - Club Esportiu INEF Barcelona

21 febrer

Un INEF Barcelona combatiu cau derrotat 38-19 davant els Cocodrils RSV

Nova derrota aquest cap de setmana de l'INEF Barcelona a la visita al camp de Torre-Roja on va enfrontar-se als Cocodrils RSV en partit corresponent a la 7ª jornada de la Divisió d'Honor de rugby masculí.

Mossegada dels Cocodrils als Óssos per posar-se a la 2ª posició de la classificació

Els homes de Gastón Sarrabayrouse continuen demostrant la seva progressió a la Divisió d'Honor Catalana cada setmana i aquest dissabte van plantar cara a un dels equips més potents de la categoria, els Cocodrils RSV. Malgrat la bona imatge donada, l'equip verdinegre va caure derrotat per 38 a 19 i encara no coneix la victòria després de 7 jornades disputades.

L'equip local va mossegar d'inici amb un assaig a les primeres accions de joc, posant el 7 a 0 al minut 5'. No obstant, INEF va contenir l'impetuosa arrencada local i poc a poc va posicionar-se al terreny de joc fins que al 21', posava l'empat de l'Albert Molera i el peu de'n Kilian Martínez. A l'acció posterior, va venir una gerra d'aigua freda en forma d'anotació dels Cocodrils. Havia costat molt posar l'empat però l'equip local trencava l'igualada amb relativa facilitat. A les acaballes del primer temps, els Cocodrils donaven un altre cop de moral als Óssos amb el 19 a 7.

Malgrat el cop, els Óssos van saber reposar-se i van continuar creient en la possibilitat de fer saltar la banca. Però quan les forces començaven a flaquejar, 5 minuts bojos, del 63 al 68, van suposar dos assaig locals que van suposar el cop definitiu, posant el 33 a 7 que sentenciava el partit. Els Óssos retallaven distàncies a l'acció següent, al 71', gràcies a l'Adrià Bielsa i el peu del Carlos Piera. Ja a les acaballes del partit, un assaig per banda posava el definitiu 38 a 19.

Amb aquesta victòria, els Cocodrils salten a la segona posició de la classificació, consolidant la seva plaça de playoff, mentre que els Óssos, malgrat la seva millora, encara no coneixen el triomf i per tant continuen al pou classificatori.

Fitxa Tècnica

Alineacions