INEF Barcelona cau al derbi davant INEF Lleida a la III Copa Sancha - Club Esportiu INEF Barcelona

17 Gen

INEF Barcelona cau al derbi davant INEF Lleida a la III Copa Sancha

Dura derrota per 0 a 46 en la tornada a la competició al 2023 per INEF Barcelona al derbi disputat a La Foixarda davant INEF Lleida. El partit, corresponent a la 3ª jornada de la DHC de rugby masculí, fou molt especial ja que va entregar-se la III Copa José Antonio Sancha.

INEF Lleida s'emporta la III Copa Sancha

No està sent un camí de roses la Divisió d'Honor Catalana pels Óssos que van veure com una jornada més es quedaven a 0 en el marcador davant equips amb una major experiència a l'alt nivell. INEF Lleida va emportar-se la III Copa Sancha al derbi superant a un INEF Barcelona que encara està agafant les mides a la màxima categoria. La voluntat i "bon fer" dels jugadors de Gastón Sarrabayrouse està sent insuficient.

L'equip visitant va deixar clar ben aviat que no seria un partit amistós i al 4' de joc anotava, amb transformació inclosa, mentre encara s'estava acomodant el públic a la grada. La piconadora visitant va continuar i 5 minuts després ampliava el marcador amb un nou assaig. Els Óssos van aturar la intensitat visitant i van treballar de valent per intentar apropar-se a la zona rival però no van trobar premi. Al 26', gerra d'aigua freda que col·locava el 0 a 17, posant molt coll amunt el partit. L'estocada final arribava a les acaballes del primer temps quan després d'una expulsió temporal, INEF Lleida aprofitava la superioritat per posar el 0 a 24 que pràcticament sentenciava el partit.

A la tornada de vestuaris el panorama no va canviar gaire, amb un INEF Barcelona voluntariós que donava la cara i un INEF Lleida contundent en defensa i amb gran encert a l'atac. D'aquesta forma va poder ampliar distàncies fins a deixar el definitiu 0 a 46 final. El partit no obstant va ser una gran festa del rugby per tots dos clubs agermanats, on van poder retrobar-se moltes cares conegudes que formen part de la família de l'INEF.

El proper partit serà aquesta diumenge vinent on els Óssos viatjaran fins Andorra per jugar davant el VPC Andorra, un rival que només ha disputat un partit saldat amb victòria, precisament davant INEF Lleida.

Fitxa Tècnica

Alineacions