INEF-AVRFCB tanca l'any invicte a la Primera Catalana al vèncer al CR Spartans - Club Esportiu INEF Barcelona

12 Des

INEF-AVRFCB tanca l'any invicte a la Primera Catalana al vèncer al CR Spartans

Festival ofensiu el que es va poder viure aquest dissabte a la Teixonera al partit entre l'INEF-AVRFCB i el CR Spartans, corresponent a la 5ª jornada de la Primera Catalana de rugby femení. Les Ósses van imposar-se per un ajustat 27 a 24 en un emocionant partit.

Continua la bona ratxa de l'INEF-AVRFCB que acaba l'any líder

Nou triomf de INEF-AVRFCB aquest cap de setmana després de guanyar el darrer partit de l'any de la competició lliguera davant el CR Spartans. Les Ósses dirigides per Alex Casajuana només coneixen la victòria a la Primera Catalana abans d'arribar al Nadal, fet que les situa líders en solitari de la classificació.

Els dos equips arribaven a la cita sent els millors atacs de la competició i no van defraudar, oferint un gran espectacle als aficionats. Les Espartanes de Granollers van sorprendre a l'inici posant el 0 a 7, posant en avís que no seria un partit gens fàcil. L'equip local va reaccionar ben aviat i al 10' anotava el primer assaig de la jornada de la mà d'Inma García (5-7). INEF-AVRFCB va continuar fent el seu joc i va obtenir el premi al 18' gràcies a Martina Rovira. Però les visitants van demostrar que eren un rival molt perillós i pràcticament a la següent acció capgiraven novamement el marcador posant el 10 a 12. La defensa es va imposar en aquesta fase de joc però arribant a les acaballes del primer temps, Rut Mensa i la transformació de Martina Rovira permetien a les Ósses anar al descans amb un petit marge de 17 a 12.

El segon temps fou com tot el partit, molt competit, on el talent va acabar de marcar la diferència. Al 52' Martina Rovira ampliava distàncies amb un nou assaig que començava a posar de cara el partit (22-12). Lluny d'abaixar els braços, les visitants van plantejar batalla fins apretar l'electrònic amb el 22 a 19, amb un quart d'hora per davant. Dues accions pràcticament seguides de bogeria ofensiva van posar el 27 a 24 definitiu, amb unes Ósses que van demostrar per què són les actuals líders.

Arriba el Nadal i s'atura la competició, que no tornarà fins el proper cap de setmana del 14-15 de gener, on les Ósses començaran la segona volta de Primera Catalana per enfrontar-se amb el CRUC-RC Cornellà.

Fitxa Tècnica

Alineacions