INEF-AVRFCB supera al CR Sant Cugat B i s'afiança al liderat de Primera Catalana - Club Esportiu INEF Barcelona

07 Des

Quarta victòria en quatre partits pel conjunt de l'INEF-AVRFCB que aquest cap de setmana va superar al CR Sant Cugat B 19 a 31 a la Guinardera a la 4ª jornada de la Primera Catalana de rugby femení. Gran estat de forma de l'equip dirigit per Alex Casajuana.

Victòria que reforça la moral de l'equip

Les Ósses van assaltar el complicat de la Guinardera per aconseguir una victòria de gran dificultat davant un rival amb jugadores amb experiència actual a la màxima categoria nacional. La igualtat va ser la nota predominant al primer temps però als darrers 40 minuts INEF-AVRFCB va saber esperar el seu moment per batre al conjunt local.

El CR Sant Cugat B va sortir fred al terreny de joc i això va ser aprofitat per Elena Comadrán que posava el 0 a 5 al marcador al 6' de joc. Després d'aquest cop tant d'hora, vam poder viure uns primers 40 minuts molt tàctics, on les defenses van imposar-se. L'equilibri es va trencar al 26' quan l'equip local aconseguia doblegar la resistència visitant posant el 7 a 5 a l'electrònic. Pocs minuts després, les santcugatenques semblava que agafaven la iniciativa del partit definitivament amb un assaig i transformació que posava el 14 a 5. Però les Ósses van poder reaccionar inmediatament abans d'anar a vestuaris posant el 14 a 12 gràcies a la Paula León, que deixava les espases en alt de cara al segon temps.

La tornada de vestuaris va trencar tots els esquemes dels dos entrenadors ja que en dues accions pràcticament consecutives al primer minut, els dos equips van aconseguir un assaig (19-17). Després d'aquest minut de "bogeria", INEF-AVRFCB va saber afrontar amb més paciència el segon temps i fonamentat amb una gran defensa, va esperar el seu moment. A meïtats del segon temps, novament Elena Comadrán capgirava el resultat posant per primer cop en el partit a les Ósses per davant 19 a 22. Paula León, ampliava la distància amb la seva transformació 19 a 24. L'emoció pel marcador ajustat es va mantenir tot el partit, amb una diferència mínima que va donar esperances al conjunt local fins al darrer moment. A les acaballes del partit va arribar la sentència, amb un assaig de la Laia Mato i la posterior transformació amb el peu de la Paula León que posaven el definitiu 19 a 31.

El proper compromís abans de Nadal és aquest dissabte 10 a partir de les 18 hores davant les Spartanes de Granollers que lluiten per sortir de les darreres posicions classificatòries.

Fitxa Tècnica

Alineacions