25 Nov

La FCR dóna a conèixer el calendari de la Divisió d'Honor Catalana de rugby masculí 22-23

La Federació Catalana de Rugby va celebrar ahir el sorteig dels calendaris de les fases finals de les lligues masculines sènior. INEF Barcelona va entrar al "bombo" de la Divisió d'Honor Catalana per primera vegada al classificar-se després d'una trajectòria excel·lent a la fase prèvia.

Coneix tots els detalls de la DHC Masculina 2022-2023

Els integrants de la Lliga de Divisió d'Honor Catalana són:

Divisió d'Honor Catalana

• Barça Rugby Blau
  • CEU Rugby
  • INEF Lleida
  • UE Santboiana C
  • CR Tarragona
  • Químic ER
  • CE INEF Barcelona
  • VPC Andorra
  • Cocodrils RSV

INEF començarà el 3 de desembre a casa davant el Químic ER i s'enfrontarà a la resta dels rivals a una única volta. Durant 9 jornades els millors equips catalans es veuran les cares fins a principis de març. A l'abril tindrà lloc la fase final on desitgem que els Óssos hi siguin presents.

Descarrega't aquí els calendaris de totes les lligues

Font: FCR

Darrera modificació el Divendres, 25 Novembre 2022 19:29