Primera victòria de la temporada per INEF-AVRFCB davant el CRUC-RC Cornellà - Club Esportiu INEF Barcelona

Primera victòria de la temporada per INEF-AVRFCB davant el CRUC-RC Cornellà

INEF-AVRFCB va aconseguir la primera victòria de la temporada aquest cap de setmana al Pilar Pons davant el CRUC-RC Cornellà per 12 a 29. Les noies d'Alex Casajuana reforcen la seva confiança després d'un inici complicat.

INEF-AVRFCB agafa aire al Pilar Pons

Les Ósses han arrencat la Primera Catalana amb bon peu guanyant de forma sòlida al CRUC-Cornellà a la seva visita al Pilar Pons, en un partit que no van deixar opció a l'equip local. Elena Comadrán va ser la jugadora més destacada del partit, amb 6 de les 7 anotacions de l'equip.

Al primer temps, INEF-AVRFCB va mostrar-se per fi protagonista del partit, dominant el joc. Fruït d'això, als 8' de joc ja s'avançaven al marcador. Sense temps per pair el cop, les Ósses anotaven un segon assaig dos minuts després, de la mà d'Elena Comadrán, que aquest cop sí aconseguia la transformació (0-12). Dos cops pràcticament consecutius van fer mal al CRUC-RC Cornellà, que tot i que ho va intentar, va ser incapaç d'anotar al primer temps davant un INEF dominador a totes les fases del joc.

La xerrada del descans va despertar a les Ósses que anotaven de nou al 43' el 0 a 17. Els minuts passaven, amb un INEF que es mostrava superior i un equip local que veia com anaven caient els minuts sense poder anotar. Finalment, a manca de 20 minuts pel final, el CRUC-Cornellà retallava distàncies però fou un miratge que va durar ben poc, ja que una nova anotació de l'INEF sentenciava el partit 5-24. Un assaig per banda va deixar el definitiu 12 a 29.

Primera victòria de la temporada per aquest nou projecte en construcció davant un equip que es troba en similar circumstàncies. La propera cita serà aquest diumenge a les 14h a la Teixonera.

Fitxa Tècnica

Alineacions