Nova derrota de l'INEF-AVRFCB que es queda sense jugar DHF aquesta temporada - Club Esportiu INEF Barcelona

25 Oct

Nova derrota de l'INEF-AVRFCB que es queda sense jugar DHF aquesta temporada

INEF-AVRFCB no jugarà la Divisió d'Honor Catalana aquesta temporada al caure derrotat al camp de la Feixa Llarga al darrer partit de la fase prèvia enfront el RC L'Hospitalet per 18 a 10. El conjunt dirigit per Alex Casajuana encara no coneix la victòria aquesta temporada.

INEF-AVRFCB queda fora de l'èlit a Catalunya

El projecte nascut recentment entre els equips de l'INEF Barcelona i AVRFCB no jugarà la Divisió d'Honor Catalana aquesta temporada. El grup no ha tingut temps suficient per treballar conjuntadament i s'ha vist penalitzat per una fase prèvia massa curta sense oportunitat de fallar davant equips que porten treballant molt temps amb el mateix grup. La igualtat ha estat la nota predominant al Grup C i els petits detalls han marcat la diferència.

La primera part va ser molt equilibrada deixant palès que els dos equips es jugaven més que un partit. L'ex-INEF Miriam de la Rubia, que aporta confiança i experiència a les hospitalines, va posar per davant a les locals a la mitja hora de joc. INEF-AVRFCB va reaccionar bé i a la següent acció anotava l'imcombustible Alex Castillón, deixant ele 5 a 5 a l'electrònic al descans.

A la tornada de vestuaris, les Ósses capgiraven el marcador i sorprenien només començar als 42' de joc amb un assaig que podia suposar un punt d'inflexió al partit. No va ser així: l'equip local va refer-se poc minuts després i va deixar tot per decidir a la darrera mitja hora de joc. Després d'aquests minuts de desconcert entre els dos equips, la paciència i experiència de grup del RC L'Hospitalet va imposar-se per superar a les Ósses 18 a 10. Gerra d'aigua freda per les Ósses i alegria desfermada per L'Hospitalet que jugarà la Divisió d'Honor aquesta temporada després de molts anys de treball i dues victòries aconseguides davant dos poderosos rivals.

Fitxa Tècnica

Alineacions