01 Mar

Prèvia: INEF Barcelona vs GEiEG, J8 Fase Final Tercera Catalana rugby masculí 2021-2022

Després de tres setmanes, INEF Barcelona torna a disputar partit de la Tercera Catalana aquest diumenge 6 a partir de les 13:45 hores a La Foixarda davant el GEiEG. Només 2 punts separan als dos equips a manca de dues jornades pel final.

Els Óssos buscaran recuperar el camí de la victòria davant un dels clàssics del rugby català

INEF Barcelona rep aquest cap de setmana la visita del GEiEG, un dels clàssics del rugby de casa nostra. Després de 7 jornades disputades, els dos equips estan separats per només dos punts a la classificació restant només dos partits. Després dels darrers resultats, els Óssos s'han allunyat de la part alta i podrien caure més si es deixen sorprendre per l'equip visitant, un GEiEG que vindrà amb ganes d'escalar posicions. Un triomf gironí suposaria sobrepassar als Óssos.

Malgrat començar amb una ofensiva estelar a principis de temporada, la defensa ha penalitzat en excés als Óssos a les darreres setmanes que no han permès treure els resultats desitjats tot i oferir una gran imatge.

Som-hi Óssos!

LLIGA CATALANA