Prèvia: Gòtics RC/Sitges vs INEF Barcelona, J8 Fase Final Divisió Honor Catalana rugby femení 2021-2022 - Club Esportiu INEF Barcelona

01 Mar

Arribem a "l'sprint final" de la Divisió d'Honor Catalana i aquest cap de setmana tindrem un nou compromís de l'INEF Barcelona que es veurà les cares amb el Gòtics RC/Sitges dissabte 5 a partir de les 17 hores. El Santa Bàrbara serà testimoni de dos equips que potser esperaven estar més a munt a principis de temporada.

Mamuts i Ósses lluiten per escapar del pou classificatori

No està sent la temporada somiada per ambdues formacions si ens guiem per la taula classificatòria. INEF i Gòtics ocupen les dues darreres posicions de la classificació després de 8 jornades disputades, a manca de només 3 partits per finalitzar. Les "mamuts", després de disputar la temporada passada les semifinals del campionat, enguany no estan obtenint els resultats esperats. Malgrat l'acord amb el RC Sitges que ha permès al Gòtics reforçar-se amb vàries jugadores, l'equip no està tenint un camí gens fàcil. Amb només 2 victòries, intentaran superar de nou a les Ósses tal com van fer a la primera volta.

El conjunt liderat per Joan Codina ha patit nombroses absències a les darreres convocatòries per disputar els partits que han minvat notablement a l'equip del seu potencial aquesta temporada. El grup seguirà buscant la segona victòria sabent de la dificultat dels rivals que queden per davant.

Som-hi Ósses!

LLIGA CATALANA