01 Mar

El partit aplaçat INEF vs Sant Cugat B de la 9ª jornada de la DHC es disputarà el 27 de març

El partit corresponent a la jornada 9 de Divisió d'Honor Catalana entre INEF Barcelona i el CR Sant Cugat B aplaçat ja té nova data. Segons s'ha confirmat recentment, aquest es disputarà el diumenge 27 de març a les 13:45 horas al camp de La Foixarda.

La gira anual de l'INEF Barcelona tornarà a celebrar-se i modifica la data del compromís de Lliga, que s'havia de disputar el cap de setmana del 13 de març.

Foto: Eduardo Fernández

Darrera modificació el Dimarts, 01 Març 2022 19:34