Les Ósses, amb només 14 jugadores, cauen a casa davant l'UE Santboiana - Club Esportiu INEF Barcelona

31 Gen

Les Ósses, amb només 14 jugadores, cauen a casa davant l'UE Santboiana

INEF Barcelona va lluitar contra les adversitats però no va èsser suficient per treure un resultat positiu aquest dissabte a La Foixarda davant l'UE Santboiana, en partit corresponent a la 5ª jornada de la DHC Femenina. Les Ósses es van presentar al partit amb una convocatòria de només 14 jugadores.

Les Ósses van donar la cara fins que va durar la benzina

Les Ósses, després de fer saltar la sorpresa la setmana anterior superant al Sant Cugat B, van caure amb rotunditat aquest cap de setmana a casa davant l'UES, darrer subcampió. Les noies de Joan Codina, amb únicament 14 jugadores, van donar-ho tot fins que la inferioritat númerica va passar factura al terreny de joc.

Al primer temps, el degà ben aviat es va posar per davant en el marcador gràcies a un cop de càstig. Minuts després, l'internacional per Espanya Anna Puig començava el seu recital amb el primer assaig de la tarda a l'11 de joc (va completar la seva actuació amb 4 assaigs). Les Ósses van protegir-se bé malgrat jugar amb un rival de l'entitat de l'UES amb una jugadora menys. Les visitants només van ampliar el marcador gràcies al peu de l'Ona Monés, altra de les protagonistes del partit. Amb 0-11 es va anar al descans.

El segon temps fou una altra història i les visitants no van donar opció a la sorpresa. Anna Paloma, amb dos assaig al primer quart d'hora de la segona part, trencava definitiva el partit. Sobre el 60' de joc, un cop al cap de l'Anna Ramón deixava a les Ósses amb només 13 jugadores, amb el que la superioritat visitant es va fer més notable fins al final del partit, que va finalitzar amb un clar 0 a 49. La millor noticia fou que afortunadament l'Anna es troba bé.

El proper partit de les Ósses serà la setmana vinent a la Teixonera davant l'AVRFCB, l'actual líder i campió de la competició.

Som-hi Ósses!

Fitxa Tècnica