Prèvia: UE Santboiana C vs INEF Barcelona, J4 Fase Final Tercera Catalana rugby masculí 2021-2022 - Club Esportiu INEF Barcelona

20 Gen

INEF Barcelona vol continuar amb pas ferm el seu camí a la Tercera Catalana i aquest diumenge 23 a partir de les 12 hores té l'oportunitat de consolidar-se a la part alta de la classificació amb la visita al Baldiri Aleu per enfrontar-se a l'UE Santboiana C, en partit corresponent a la 4ª jornada de Lliga.

Els Óssos continuen l'escalada al cim classificatori davant un rival d'entitat

INEF buscarà la tercera victòria consecutiva aquest cap de setmana a la seva visita a l'històric UE Santboiana C. Després de l'exhibició ofensiva del darrer cap de setmana, l'equip verd-i-negre vol refermar la dinàmica positiva amb un nou triomf que els apropi encara més a la part alta de la classificació.

El rival d'enfront, la Santboiana C, no serà un rival gens fàcil doncs actualment ocupa la quarta posició de la classificació, just al darrere de INEF i amb un partit menys. A més, ha disputat dos partits complicats davant els Carboners i el Cornellà plantejant batalla.

Els Óssos estant mostrant un joc alegre i ofensiu, són actualment el conjunt més ofensiu de la categoria però estan patint força en defensa i tindran que mostrar-se més sòlids si volen treure un resultat positiu del Baldiri.

Som-hi Óssos!

LLIGA CATALANA