10 Gen

Prèvia (Aplaçat): Rugby Sant Cugat B vs INEF Barcelona, J4 Fase Final Divisió Honor Catalana rugby femení 2021-2022

Les Ósses tornen al camp de joc aquest cap de setmana amb el partit pendent davant el Rugby Sant Cugat B, aquest dissabte a partir de les 14:30 hores al camp de la Guinardera, en partit corresponent a la 4ª jornada de la Divisió d'Honor Catalana.

A la cerca del primer triomf

INEF Barcelona comença l'any amb les piles recarregades i amb la il·lusió de buscar la primera victòria a la Divisió d'Honor Catalana. Després d'una fase inicial molt bona, l'equip ha tingut un inici de la DHC ple de dificultats a causa de les lesions i les qüestions sanitàries d'actualitat.

Després d'haver-se suspès l'anterior compromís, les jugadores de tots dos equips arriben al partit després de no competir més d'un mes, amb unes vacances nadalenques enmig. Les jugadores del club vallesenc, amb 1 victòria i 1 empat, arriben amb més ritme d'entrenaments ja que el seu primer equip està a la Lliga Iberdrola i són favorites però les jugadores de l'INEF intentaran buscar a la cita una finestra d'oportunitat per fer saltar la sorpresa.

Som-hi Ósses!

LLIGA CATALANA