Gran victòria d'equip de l'INEF Barcelona davant el Ripollès RC fonamentada al segon temps - Club Esportiu INEF Barcelona

15 Nov

INEF Barcelona va sumar un nou triomf a la seva visita al Camp de VIC davant el Ripollès RC per un clar 0 a 40 a la darrera jornada, la 5ª, de la fase prèvia de la Lliga Catalana de rugby masculí. Els Óssos acaben tercers al grup 5.

Vendaval de joc ofensiu en una gran segona part

Segona victòria consecutiva pels Óssos aquest cap de setmana derrotant de forma clara i contundent al Ripollès RC, cuer de la competició, per 0 a 40, fonamentada en una enorme segona part on van aconseguir 5 assatjos que van sentenciar el partit.

INEF va marcar el ritme de l'enfrontament des de l'inici, posant els primers punts de la tarda als 8' de joc de la mà de Roger López. Semblava que s'anava a viure un duel mogut però les defenses van imposar-se en un primer temps on no es va moure més l'electrònic.

Al segon temps INEF va trencar el partit ben aviat. Al 42' Antonio Piera posava el 0 a 12 i només 7 minuts després, Daniel Boya ampliava la distància. La màquina verda no va parar en una gran exhibició ofensiva davant un equip local que no va poder frenar-la fins al 0 a 40 final.

Amb aquest triomf els Óssos finalitzen a la tercera posició de la taula classificatòria al grup 5 a només un punt del CR Carboners que va perdre el seu partit. La propera jornada tindrà lloc d'aquí dues setmanes, a manca de concretar el rival després del sorteig que celebri la FCR.

Som-hi Óssos!

Fitxa Tècnica