Prèvia: CN Poble Nou vs INEF Barcelona, J2 Fase Final Divisió Honor Catalana rugby femení 2021-2022 - Club Esportiu INEF Barcelona

12 Nov

La segona jornada de la Divisió d'Honor Catalana ja és aquí. Les Ósses tenen un nou compromís aquest dissabte a partir de les 18 hores al Camp de la Mar Bella amb el CN Poble Nou. Partit entre dos equips que es coneixen molt bé.

Oportunitat per redimir-se

Després d'un tret de sortida de la DHC de rugby femení amb una dura derrota davant l'AVRFCB, aquest cap de setmana les Ósses tenen l'oportunitat de passar pàgina i reivindicar-se a la visita al CN Poble Nou, un rival que coneixen molt bé doncs s'han enfrontat en 3 ocasions els darrers mesos.

Per aquesta cita, sembla que l'equip recupera efectius, entre d'altres, Alex Castillón, que ha d'aportar el seu lideratge, experiència i qualitat al grup. Comptar amb una àmplia plantilla esdevé fonamental si es vol tenir opcions al més alt nivell.

El Poble Nou, que va caure al primer partit amb un Sant Cugat reforçat amb jugadores de la Lliga Iberdrola, buscarà la primera victòria davant la seva afició. Els 2 darrers compromisos entre els dos equips s'han disputat al Camp de la Mar Bella, saldats amb una victòria local i un empat a l'últim compromís, que va tenir lloc a la fase prèvia.

Som-hi Ósses!

LLIGA CATALANA