INEF Barcelona recupera el camí de la victòria davant el CN Poble Nou C - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Barcelona recupera el camí de la victòria davant el CN Poble Nou C

INEF Barcelona va imposar-se aquest cap de setmana a La Foixarda al CN Poble Nou C per 28 a 5 en partit correspont a la 4ª jornada de la Lliga Catalana. Treballada victòria dels Óssos que els permet situar-se tercers a la classificació del grup 5.

El primer temps va marcar el partit

Els Óssos van aconseguir una important victòria aquest dissabte a casa davant el CN Poble Nou C en un partit molt físic. Els locals no van perdre la concentració malgrat algunes accions durant el partit i van saber aprofitar les oportunitats per anar marcant la diferència.

Només arrencar el partit els Óssos sorprenien als visitants anotant un assaig de la mà del Marcel Solà posant els primers punts a l'electrònic. El peu de'n Kirian posava el 7 a 0 als 5' de joc. El partit va entrar a una fase d'estabilitat, on el físic i les defenses van imposar-se. Malgrat una expulsió temporal, els Óssos van saber aguantar fins que al 35' ampliaven la distància 14 a 0 gràcies a un nou assaig del Daniel Boya.

Al segon temps, els Óssos van continuar molt ficats al partit sense deixar opció al CN Poble Nou C. Tot i una nova expulsió temporal, l'equip local anotava al 52' un nou assaig gràcies al Marcel Solà que posava força de cara la victòria. A menys d'un quart d'hora arribava la sentència que col·locava el 28 a 0. A 8' minuts del final, arribaven els primers punts del Poble Nou però ja era massa tard.

Amb aquest triomf els Óssos escalen a la tercera posició de la taula classificatòria i no perden la cara dels equips capdavanters a manca d'una jornada que tindrà lloc aquest dissabte, on s'enfrontarà amb el Ripollès RC, el cuer.

Som-hi Óssos!

Fitxa Tècnica