Prèvia: INEF Barcelona vs RC Cornellà, J1 Divisió Honor Catalana rugby masculí 2021-2022 - Club Esportiu INEF Barcelona

01 Oct

Aquest diumenge a partir de les 13:30 hores els Óssos tornen a competir després d'any i mig sense fer-ho a causa de la pandèmia en partit corresponent a la 1ª jornada de la Lliga Catalana del Grup 5 davant el RC Cornellà. La Foixarda serà l'escenari del retrobament més esperat per part de la grada verda.

Primera prova oficial per recuperar sensacions

INEF Barcelona, després d'un mes de pretemporada on ha disputat diversos amistosos amb equips de gran nivell, obre la competició oficial aquest cap de setmana davant el RC Cornellà, un equip que la temporada passada va baixar força el seu rendiment. El conjunt verd-i-negre estrena nou staff aquesta temporada amb Lluis Llauger i en Gorka, dos exjugadors del planter que han donat aire fresc fent una notable feina aquest estiu. El rendiment de l'equip, després de tant de temps sense competir és una incògnita, però l'il·lusió és màxima i esperen que la grada verda els ajudi a donar un pas endavant per superar el seu rival.

Som-hi Óssos!

LLIGA CATALANA