25 Set

Els Óssos es veuen les cares amb el BUC en partit amistós

Els Óssos segueixen la seva particular pretemporada i aquest dissabte es veuran les cares amb un nou rival de nivell, el BUC, un club que disputa la competició nacional i la màxima categoria autonòmica, en partit amistós que tindrà lloc a La Foixarda a les 19:15h.

Els Óssos escalfen motors davant un rival de DHC

Després del darrer partit davant els Cocodrils, INEF Barcelona torna a realitzar aquest cap de setmana una nova prova de foc amb un conjunt de DHC, el BUC, un equip que porta treballant forces anys amb gent de la casa de gran nivell.

Els Óssos continuen agafant ritme competitiu i adaptant-se als nous sistemes amb el pas de les setmanes i els amistosos de cara a la nova temporada, on tenen moltes ganes d'oferir un gran nivell.

Foto: Edu Rois

Darrera modificació el Dissabte, 25 Setembre 2021 04:41