Un gran INEF cau per 27 a 19 davant el CN Poble Nou - Club Esportiu INEF Barcelona

10 Maig

Un gran INEF cau per 27 a 19 davant el CN Poble Nou

INEF Barcelona va caure derrotat aquest cap de setmana a a la seva visita al Camp de la Mar Bella per un ajustat 27 a 19 davant el CN Poble Nou a la 1ª jornada de la Copa Catalana de rugby femení. Les Ósses van oferir una gran imatge davant d'un dels semifinalistes de la darrera Lliga Catalana.

Bona prova de nivell davant un gran CN Poble Nou

Les Ósses van iniciar el seu camí a la Copa Catalana aquest dissabte al Camp de la Mar Bella davant el CN Poble Nou, un dels millors equips de Catalunya, oferint una gran imatge malgrat la derrota per 27 a 19.

L'equip local va sorprendre d'inici amb una marca ben aviat posant el 5 a 0 al marcador gràcies a l'Adaia Angles, una de les grans jugadores del rugby català.

Tot i l'anotació inicial, el primer temps va ser força igualat entre els dos equips. Arribant a les acaballes de la primera part, les de Poble Nou ampliaven la diferència amb una nova marca que posava el 10 a 0 al descans.

A la tornada del descans, les locals van voler tancar el partit i al 44', de la mà de la Silvia Julià, van anotar un nou assaig que posava el 15 a 0 a l'electrònic. Semblava que l'equip local s'emportaria la victòria sense grans dificultats però les Ósses van plantar cara i van reaccionar amb dos assaig ràpids. Irene Fernández retallava distàncies per posar el 15 a 5 al 51' i a la jugada següent, Elena Comadran amb un assaig i transformació apretava el duel posant el 15 a 12.

La reacció del CN Poble Nou no es va fer esperar. Les darreres semifinalistes de la Lliga Catalana van apretar defensivament, i ofensivament, van anotar 2 marques més i una transformació que consolidaven la victòria.

Només al final, les Ósses van poder anotar al 75' de la mà de l'Anna Ramón i el peu d'Elena Comadran per posar el definitiu 27 a 19.

Bona imatge i gran partit de les Ósses plantant cara a casa d'un dels favorits de la Copa Catalana. El proper partit serà aquest cap de setmana a La Foixarda davant el VPC Andorra, 7è classificat a la darrera Lliga Catalana després de vèncer al CR Sant Cugat B.

Som-hi Ósses!

Fitxa Tècnica