L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

INEF Barcelona espera rival a la fase final de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení - Club Esportiu INEF Barcelona

25 Mar

La fase final de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení comença definir-se un cop finalitzats els partits dels 4 grups. Els dos primers classificats de cada grup disputaran un playoff pel títol mentre que els següents classificats definiran la seva posició a la classificació final.

Spartans o RC L'Hospitalet, possibles rivals de les Ósses

El playoff definitiu per lluitar per l'ascens a la Divisió d'Honor B a nivell estatal s'iniciarà aquest cap de setmana, tal com va informar recentment la Federació Catalana de Rugby

INEF Barcelona, amb una plantilla totalment renovada, va obtenir una 1 victòria i 2 derrotes finalitzant en 3ª posició i per tant, disputarà una lligueta final amb els tercers classificats. Manca saber si Spartans o RC L'Hospitalet acaben en tercera o quarta plaça del Grup D, en partit aplaçat per motius sanitaris, fet que definirà el proper rival de les Ósses.

Tercers classificats (l'equip en negreta juga la tornada a casa)

Cocodriles vs RC Sitges

INEF Barcelona vs Hospitalet o Spartans

L'anada es jugarà el 10 o 11 d'abril i la tornada el 17 o 18. La final entre els conjunts vencedors serà el 2 de maig.

Font: Federació Catalana de Rugby

Foto: Eduardo Fernández