Kat Keller, candidata a la "Leona Iberdrola" de la jornada 5

INEF-L'Hospitalet va plantar cara a Madrid davant l'Olímpico Pozuelo oferint una bona imatge però va caure de nou. Les Ósses van jugar contra un rival directe a camp contrari, jugant de tu a tu i en part va ser gràcies a Kat Keller, tota una referent en el camp per les jugadores.

El seu lideratge al camp li ha servit per ser escollida entre les candidates a millor jugadora de la setmana. Ara és el torn del Seleccionador José Antonio Barrio que triarà la Leona de la jornada.

Vídeo: FER

Foto: Noah Alirangues per Toque Fem