Gran actuació d'INEF-L'Hospitalet a la 1ª Sèrie de la Copa de la Reina 7s a Oliva - Club Esportiu INEF Barcelona

27 Maig

INEF-L'Hospitalet va començar la seva participació a la III GPS Copa de la Reina 7s amb la disputa de la 1ª sèrie que va tenir lloc a la localitat valenciana d'Oliva finalitzant en una excel·lent quarta posició final.

INEF supera el "Quadre de la mort" i aconsegueix una gran 4ª plaça

Les noies dirigides per María Ribera estaven enquadrades al "grup de la mort" juntament amb l'actual campió de la Lliga Iberdrola, el CRAT, i l'actual campió de la Copa de la Reina 7s, el CR Majadahonda, ademés de l'Industriales.

Precisament contra l'Industriales va començar la seva participació INEF, aconseguint una victòria incontestable fent valer el seu paper de favorit per 29 a 0. La victòria ademés era de gran importància ja que es va aconseguir amb una alta puntuació i assatjos, fet decissiu de cara a conquistar com a mínim una plaça com un dels dos millors tercers.

Al següent partit davant el CRAT, les Ósses van sortir al camp amb gran determinació posant-se per davant en el marcador. Tot i això, les gallegues van saber trobar l'escletxa amb el temps complert de la primera part, després de moure molt bé la posessió. Aquesta anotació va ser un gerro d'aigua freda per l'equip que ja a la segona part va tenir més dificultats fins al final acabar perdent el partit per la mínima 10 a 5. Al darrer partit de la jornada, l'equip va oferir una gran imatge contra les Rhines però va finalitzar perdent per la mínima 19 a 17. Després de la 1ª jornada, les Ósses finalitzaven en 3ª posició darrere el CR Majadahonda i el CRAT, havent deixat molt bones sensacions davant dos dels principals favorits a la victòria final. Com a millor tercer classificat, accedien a la Fase Final per veure's les cares davant el potent CR Cisneros.

Resultats

Classificació

Dissabte INEF-L'Hospitalet havia demostrat que podia competir contra qualsevol equip de la competició però diumenge tenia davant seu una prova de foc, el potent Cisneros. I és aquí on les Ósses van treure els millor de si mateixes, contra un rival que va fer-les treballar molt, van veure com podien guanyar com perdre, arribant a la prorroga final on la capitana Anna Ramón sorprenia a la defensa madrilenya per anotar un assaig d'Or que portava a l'equip a les semifinals. El rival, el CR Majadahonda, va fer valer el seu favoritisme en el seven i no va donar opció guanyant per 5 a 15. A la final de consolació, el XV Hortaleza, que havia estat el millor equip de la jornada de dissabte amb 3 victòries, va guanyar per 17 a 10 deixant fora del podi a les Ósses. Tot i això, gran actuació de l'equip en general, competint a tots els partits contra els rivals mése complicats. Pròxima cita el cap de setmana que ve a Alzira.

Darrera modificació el Dilluns, 27 Mai 2019 17:43