23 Abr

Catalunya prepara el partit davant Andalusia amb 6 jugadores d'INEF-L'Hospitalet

El seleccionador Graham Smith ha convocat a 6 jugadores d'INEF-L'Hospitalet per preparar el proper partit del Campionat Autonòmic de rugby femení que enfrontarà a Catalunya aquest dissabte davant Andalusia. Kat Keller, Alexandra Castillon, Beatriz González, Miranda Ruth Misham, Alysha Stone i Carla Rodríguez formen part de la llista.

Les noies de Graham Smith reben a la Mar Bella (12.30h) la selecció andalusa en el darrer enfrontament de la fase de grups amb l’objectiu clar d’aconseguir la victòria. Després de l’amarga derrota encaixada a la Corunya davant el combinat gallec, el “XV de la Ginesta” vol refer-se amb una victòria a casa per mostrar de què són capaces davant el seu públic. Per preparar l’enfrontament, l’equip tècnic ha convocat 26 jugadores que s’entrenaran dimarts i dijous a les 20h a l’escenari del partit.

Aquesta és la llista de dones que prepara el matx contra Andalusia:

GEiEG: Mariona Cots, Mireia de Andrés, Paula Xutglà, Judith Vélez, Anna Ibáñez, Cristina Batchellí, Anna Muñoz

INEF-Hospitalet: Kat Keller, Alexandra Castillon, Beatriz González, Miranda Ruth Misham, Alysha Stone, Carla Rodríguez

BUC: Magda Verdú, Júlia Trabado, Jana Gomà, Anna Puigmartí, Aina Trabado, Sílvia Sicart

CN Poble Nou: Sílvia Julià, Bea Sanjurjo

UE Santboiana: Blessing Ijeoma