Prèvia: UES C vs INEF Barcelona, J6 Lliga Catalana

INEF Barcelona visita aquest cap de setmana el camp del líder, el UE Santboiana C, dissabte a partir de les 16h en partit corresponent a la 6ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí. Els 2 conjunts, separats per 1 punt, es jugaran el liderat.

INEF Barcelona vol atrapar el liderat

Els Óssos visita el camp de l'actual lider, un equip que s'ha mostrat molt sòlid durant la competició, amb una única derrota a la 1ª jornada. L'equip dirigit per Roger Ferrata necessita la victòria si vol tenir opcions de finalitzar primer de la fase regular. El cap de setmana passat, l'equip no va poder jugar davant el GEiEG, pel que encara té pendent un altre partit per finalitzar la Lliga.

LLIGA CATALANA

Darrera modificació el Dilluns, 12 Novembre 2018 20:06