28 Maig

El Diari AS es fa ressò de l'organització de la Copa de la Reina 7s a L'Hospitalet

Encara ressonen les campanes de l'organització de l'event que va tenir lloc el passat 19 i 20 de maig a L'Hospitalet de Llobregat. Aquesta setmana passada el diari AS en va fer menció sobre la pujada del nivell del seven nacional quan encara queda en disputa la darrera sèrie el proper 9 i 10 de juny a Madrid. Llegiu l'article al complet.

AS a la II GPS Copa de la Reina 7s de L'Hospitalet

Darrera modificació el Dimarts, 17 Desembre 2019 10:19