Les Leonas, amb 3 jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, ja es troben al Japó per disputar aquest cap de setmana una nova etapa de les World Seven Series amb la selecció espanyola.

María Losada entre les novetats a la convocatòria

L'equip espanyol es troba enquadrat al grup A amb seleccions potents com Australia, Irlanda i Xina que acaba de quedar campiona del classificatori jugat a Hong Kong. Les de Pedro de Matías lluitaran per classificar-se, a partir del dissabte 21 a les 4 de la matinada, entre les dos primeres.

Recordem que la selecció espanyola es troba classificada a la 7ª plaça amb 18 punts després de les etapes de Dubai i Sidney. María Losada, de l'INEF-L'Hospitalet, és una de les novetats de l'equip, juntament amb la María Ahis.

La llista al complet és:

FEDERACIÓN MADRID

BARRUTIETA BARRENETXEA, Uribarri
PLA VEGUÉ, Bárbara.

STAFF
DE MATIAS, Pedro (Seleccionador)
ALAMEDA, Lourdes (Delegada)
VERA, Borja (Fisioterapeuta)