Les Osses, preparades pel Seven de Dubai

María Casado i el recent fitxatge de la María Ribera, de l'INEF-L'Hospitalet ja es troben concentrades amb la selecció de cara al Sevens World Rugby Series de Dubai, que tindrà lloc a Dubai (Emirats Arabs), del 1 al 3 de desembre de 2017.

2 jugadores de l'INEF al Sevens World Rugby Series de Dubai

La María Losada cau finalment de la convocatòria definitiva i viatja també l'Àngela del Pan, que es troba recuperant-se d'una lesió, com manager de l'equip.

Convocatòria

Partits