21 Nov

María Ribera, nou fitxatge d'INEF-L'Hospitalet

María Ribera torna a casa seva, a l'INEF Barcelona, el Club que la va veure crèixer i amb la qual va aconseguir el títol de la Divisió d'Honor de Rugby femení fa uns anys. La jugadora, de 31 anys, internacional amb la selecció espanyola de rugby XV i seven, provinent del XV Sanse Scrum, ha arribat a un acord per aquesta temporada 2017-2018.

María Ribera torna a INEF

INEF-L'Hospitalet contarà a partir d'ara amb un nou fitxatge de luxe. La jugadora de Badajoz torna a casa seva en la que serà probablement la seva darrera temporada com a jugadora professional tal com va anunciar al seu twitter personal. La María es trobava actualment a Nova Zelanda ampliant horitzons formant-se com a entrenadora i jugant alguns tornejos locals, tal com podiem seguir a la Web Unlimited Rugby i al Facebook.

La María torna a casa amb l'objectiu d'ajudar a les seves companyes després d'un inici de Lliga Iberdrola complicat.

Benvinguda María!

Foto: Ernesto Aradilla