05 Maig

INEF comença la seva participació a la Copa del Món de Gimnàstica Estètica a Barcelona

L'equip de gimnàstica estètica de l'INEF Barcelona comença la seva participació avui a la Copa del Món de Gimnàstica Estètica de Grup de Barcelona.

INEF Barcelona a la Copa del Món de Gimnàstica Estètica de Grup de Barcelona

INEF Barcelona, després d'una gran temporada a nivell nacional, arriba en un gran moment com es va demostrar a la 2ª fase del CEEB on els nostres equips senior i junior van ser campiones i subcampiones.

D'acord al calendari de l'event, avui comencen els entrenaments i les Preliminars fins el diumenge que es disputaran les finals de la Copa del Món. Les grans potències, com sempre, els països de l'est, que intentaran plasmar el seu domini. Cal destacar la presència de països com Israel, Tunisia, EEUU o Austràlia, que voldran deixar els seu segell a la competició. Podeu consultar més informació al Facebook de l'equip de gimnàstica estètica de l'INEFDòssier de la Competició

Darrera modificació el Dijous, 05 Mai 2016 06:05