37è Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona - Memorial Joaquim Blume - Club Esportiu INEF Barcelona

37è Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona - Memorial Joaquim Blume

L'INEF Barcelona estarà present al Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona-XXXVII Memorial Joaquim Blume de gimnàstica artística que contarà amb un brillant cartell de participació.

La formació de l'INEF Barcelona United ha estat treballant durament aquestes darreres setmanes per oferir un bon espectacle i farà una emotiva exhibició amb les noies del CE Jeroni de Moragas.

La Federació Catalana de Gimnàstica retrà un merescut homenatge al malaurat gimnasta Andreu Vivó, un esportista que ho donà tot per la gimnàstica, que el 31 de desembre de 2012 ens va deixar als 34 anys d’edat mentre practicava l’esport de muntanya, una de les seves afeccions; Vivó va participar en diversos campionats del Món i d’Europa així com en els JJOO Sidney 2000 i en el preolímpic Anaheim (USA) 2003 com a membre de l’equip nacional espanyol que va aconseguir la classificació per a Atenes 2004; en l’europeu júnior de 1996 va obtenir la medalla de bronze en barra fixa i també foren diversos els Blumes on va participar, el seu aparell preferit fou sempre les paral·leles amb el que va aconseguir la medalla d’or als Jocs del Mediterrani 1997, la plata als Jocs de 2001, i la de bronze a l’europeu 1998, any en que va obtenir el premi al Millor Esportista Revelació atorgat per la Unió de Federacions Esportives de Catalunya.

Recordem que el 37è Memorial Joaquim Blume –Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona tindrà lloc la tarda de dissabte 15 de novembre a partir de les 16:45h en el Centre Esportiu Municipal “Olímpics” Vall d’Hebron, amb la participació de les delegacions d'Alemanya, Bielorrússia, Brasil, França, Gran Bretanya, Itàlia, Polònia, Portugal, Romania, Ucraïna, USA, Uzbekistan, i Espanya.

Font i més informació: Federació Catalana de Gimnàstica