1ª Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de grup (Sagunto)

Del 8 al 10 de Novembre tindrà lloc la 1ª Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de grup a Sagunto on l'equip de Gimnàstica Estètica de l'INEF participarà e intentarà millorar els resultats de la temporada passada.

L'equip, amb algunes novetats respecte la temporada passada, s'ha estat preparant aquestes últimes setmanes i viatja a València amb moltes esperances dipositades de fer un bon paper.

Els equips participants són els següents:

Els horaris de la competició són:

La competició es celebrarà al Pabellón deportivo Jose Veral Av. Tres de abril s/n, 46520 Puerto de Sagunto Tel. 962699445.

Podreu seguir-la també a: www.gimnasiatv.es

Sort al nostre equip de Gimnàstica Estètica !

Més info: AEGEG i Facebook INEF Gimnàstica Estètica

Darrera modificació el Diumenge, 03 Novembre 2013 22:52