29 Set

La secció de Gimnàstica Estètica de grup de l'INEF Barcelona busca gimnastes de 15 anys o més. T'apuntes?

Una temporada més, la secció de gimnàstica estètica de grup celebra jornades de portes obertes en la recerca de noves gimnastes que vulguin practicar aquest esport. Si tens 15 anys o més anys no dubtis en venir a provar a les instal·lacions de l'INEFC.

L'equip de GEG busca gimnastes per aquesta temporada

La secció de GEG entrena dilluns, dimecres i dijous, a partir de les 19 hores. Si estàs interessada en practicar la gimnàstica estètica de grup, formar part d'un equip, si t'agraden nous reptes, vine! T'hi esperem. Més informació al correu de la secció de gimnàstica estètica de grup d'INEF Barcelona.

Darrera modificació el Dissabte, 29 Setembre 2018 12:29