28 febrer

INEF United aconsegueix el subcampionat a la II Fase de la Copa Espanya de gimnàstica estètica

Aquest cap de setmana ha tingut lloc al Pavelló Ovni de Sagunt la II Fase de la Copa de Espanya de gimnàstica estètica de grup on les dues formacions de l'INEF Barcelona, INEF United i INEF Attitude participaven a la categoria sènior.

Fantàstics resultats pels equips sènior de l'INEF Barcelona

Més de 1500 persones es van congregar en unes jornades plenes d'emoció i bona gimnàstica estètica de grup que van reunir els millors equips de totes les comunitats autònomes. Les dues formacions de l'INEF Barcelona van obtenir resultats notables. INEF Barcelona United va repetir el subcampionat en categoria mixte aconseguint la classificació pel Torneig Internacional de Països Mediterranis mentre INEF Attitude van acabar en 10ª posició a la seva primera final de la Copa d'Espanya. La fita del Campionat d'Espanya queda a dos mesos vista però els equips de l'INEF Barcelona arriben en bon moment!

Agrair a la organització tota l'atenció dispensada per l'èxit de la competició i al públic assistent!

Resultats Sènior Mixte

Resultats Sènior Femení