INEF Barcelona rep el Trofeu Campions de Mundo Deportivo - Club Esportiu INEF Barcelona

08 Nov

INEF Barcelona rep el Trofeu Campions de Mundo Deportivo

Mundo Deportivo ha rendit aquest divendres homenatge als clubs campions de Catalunya en la XXXIII edició Trofeu Campions, una cita ineludible per a l'esport català on INEF Barcelona ha estat guardonat gràcies als èxits de la temporada passada.

INEF Barcelona rep un trofeu exclusiu als campions

Els 284 equips, nombre rècord en la tradicional festa que organitza MD, van tenir el seu premi després d'un gran treball realitzat la temporada 2015-16 que els va portar a quedar campions de les seves respectives lligues o aconseguir l'ascens de categoria tant a nivell absolut, com a juvenil o sènior en 30 esports diferents.

33è Trofeu Campions Mundo Deportivo

L'Hotel Fairmont Rei Joan Carles I ha acollit, un any més, la gala a la qual van acudir 700 persones arribades de diferents punts de Catalunya. La vetllada va començar amb el discurs de Santi Nolla, conseller delegat i director de Mundo Deportivo i el de Carme Forcadell, presidenta del Parlament. També van fer el seu parlament David Escudé, Comissionat d'esports de l'Ajuntament de Barcelona i Gerard Figueras, Secretari General de l'Esport de la Generalitat.

La vetllada va continuar amb el sopar i el repartiment de premis. El ciclista Joaquim 'Purito Rodríguez' per la seva trajectòria de 17 anys com a professional, i el prestigiós fisioterapeuta Toni Bové, que deixa al vestidor blaugrana després de més de 30 anys acompanyant al primer equip de bàsquet, van rebre els 'Trofeus Extraordinaris'. Joana Biarnès, la primera dona fotoperiodista d'Espanya, va rebre el premi Juan José Castell de Periodisme per la seva gran carrera com a reportera gràfica, que va començar amb la publicació d'unes fotos a Mundo Deportivo. Biarnés, filla de fotògraf, va tenir alguns problemes per cobrir un partit de futbol en els anys 50 en ser dona.

Clubs com Barça i Espanyol també van estar representats a la gala homenatge als clubs catalans, que va comptar amb el suport d'El Corte Inglés i Vichy Català. Van lliurar els premis als equips guanyadors Santi Nolla, Carme Forcadell, Gerard Figueras, David Escudé, Maite Fandos, Josep Miquel Abad (director general a Catalunya d'El Corte Inglés) i Laura Álvarez (directora de màrqueting de Vichy Català).

Font: Mundo Deportivo