Anna Pérez s'incorpora a l'staff de l'Escola de Circ
L'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona acaba d'iniciar el seu curs a les instal·lacions de l'INEFC i aquesta temporada realitzarà doble jornada, dilluns i dimecres, potenciant l'oferta esportiva de l'activitat. Pel aquesta temporada s'ha incorporat al projecte l'Anna Pérez Mir, que arriba en substitució de la Martina Garcés a les activitats de Circ en miniatura i Jugant amb el circ de cara als dimecres.
El Circ continua donant passes endavant cada any. Aquesta temporada s'ha realitzat per primer cop unes Estades d'Estiu i ara ha doblat l'aposta formativa amb dos dies, dilluns i dimecres, a diferents horaris, per les activitats de Circ en miniatura, Jugant amb el circ i Acrobàcia circense aèrea i de terra dirigides a diferents edats.
Per a disponibilitat de places a les activitats, cal que Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..