Galeria XXIII Copa d'Europa de Tamborí Indoor, Rovereto (Itàlia) - Club Esportiu INEF Barcelona

16 febrer

Galeria XXIII Copa d'Europa de Tamborí Indoor, Rovereto (Itàlia)

Sisens i sisenes ha estat el resultat que han obtingut tant l'equip masculí com l'equip femení del Club Esportiu INEF Barcelona.

Ens hagués agradat arribar una mica més amunt en la classificació però els altres equips ho han fet millor i només podem fer una cosa que és felicitar-los.

Tot i així, ha estat un plaer somiar de nou amb les semifinals i tant les noies com els nois han estat molt a prop. Ara toca recuperar forces i concentrar-se en la Lliga Catalana de Tamborí! Gràcies a tothom que ens ha seguit i ha mostrat el seu suport!!!

Moltes gràcies al club del Sabbionara, al seu president i totes les persones que han fet possible aquesta Copa d'Europa i felicitats també a la Federació Internacional i en especial, a Maurizio Pecora per la gran feina realitzada.

XXIII Copa d'Europa de tamborí indoor 2016

Font: Facebook INEF Tamborí