clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

INEF-L'Hospitalet comença la segona volta de la Lliga Iberdrola aquest diumenge a les 13:30h a la Feixa Llarga. en el partit de la 8ª jornada que l'enfrontarà al cuer de la classificació, el UAS Universitario de Sevilla CR.

La secció de gimnàstica estètica de grup de l'INEF Barcelona ja coneix el calendari de competicions internacionals de l'any 2019 que la IFAGG ha donat a conèixer recentment. L'equip buscarà la classificació a les competicions nacionals per enfrontar-se davant a les grans potències de l'est.

INEF Barcelona arranca la fase decissiva de la temporada aquest cap de setmana amb la disputa de la 1ª jornada de la Fase Final de Segona de la Lliga Catalana de rugby masculí on s'enfrontarà a un dels clàssics del rugby català, el GEiEG. El partit tindrà lloc diumenge 16 a la 13:30h. a la Foixarda.

Pàgina 1 de 482