Secció INEF Rugby masculí - Club Esportiu INEF Barcelona

Secció INEF Rugby masculí

Óssos INEFC Barcelona, l'equip està format per estudiants de l'INEFC (amb alguna excepció). Juguen rugby XV i desde la temporada 2017-2018 tornen a jugar com a Federats a la Lliga Catalana. La majoria venen d'altres esports i han conegut el món del rugby a l'entrar a la universitat, tot i així han aconseguit formar una gran familia.

Dades Socials

Himne

Club: Club Esportiu INEF Barcelona
Nom: INEF Barcelona
Any de fundació: 1976
Domicili social: Avinguda de l'Estadi, 12-22 08038 Barcelona
Telèfon: 93 425 54 45 (Ext. 200)
Pàgina web: www.clubinefbcn.cat
Xarxes Socials: FacebookClub Esportiu INEF BarcelonaINEF Barcelona Rugbi | Twitter: @CEINEFBCN | Instagram: ceinefbcnrugbyinefbcn
President: Michel Marina Evrard
Secretari General: Felip Santamaria Nebra
Entrenador: Roger Ferrata "Farrata"
Capità: Josep González "Manrussia" i Lluís Llauger "Lourdes"
Terreny de joc: Camp de la Foixarda | Camí de la Foixada 20-26, 08038 Barcelona | Telèfon: 93 424 40 48
Equipació: Samarreta verda. Pantalons negres. Mitges negres amb franges verdes

Horari Entrenament:

• Dimarts: 11:00h. - 12:30h.
  • Dijous: 11:00h. - 12:30h.

Us animem a venir a entrenar. Esteu tots convidats a venir i conèixer un nou esport i una nova manera de fer amics. És per això que us podeu posar en contacte amb els capitans de l'equip Masculí i Femení per qualsevol dubte.

Contacte: Marcos Gómez

-Telf: 699787486

Més Informació

Historial (1975-1994)

in Rugby
Temporada 1975-1976 -Comença la carrera de l'INEF BARCELONA -Al final de curs després d'un sopar al restaurant TRAMPAS 12 amics decideixen fundar l'equip.

in Rugby
L'equip de Rugby de l'INEF va ser fundat al 1977, dos anys més tard de la inauguració de l'INEFC de Barcelona, amb motiu del monogràfic de rugby impartit aquell curs per J.A. Sancha de Prada (per a les hores no existia l'asignatura de rugby com a tal).

Himne oficial dels Óssos de l'INEF Barcelona

JUGANDO AL RUGBY INEF TU CONOCERÁS NUEVOS AMIGOS BUENA AMISTAD UN NUEVO AMBIENTE DISTINTO…

ossos inef rugby

Web: https://sites.google.com/view/rugbyinef