enfrdees

Secció INEF Rugby femení - Club Esportiu INEF Barcelona

Secció INEF Rugby femení

Aquesta secció resta inscrita a la Federació Catalana de Rugby a l'any 1977.

Estructura de l'equip

Actualment l'equip de Rugbi INEF Barcelona conta amb prop de 30 jugadores i està dirigit pels entrenadors Antonio Murciano i Eva Serra. Ambdós amb experiència com a entrenadors de categories masculines a la secció de Rugbi del Futbol Club Barcelona i com a jugadors en les màximes categories estatals en els equips de Rugbi del Futbol Club Barcelona, Unió Esportiva Santboiana i el Rugbi Club l’Hospitalet.

La capitania és càrrec d'Ángela del Pan, actual membre de l’equip nacional de rugbi XV i rugbi VII.

Us comuniquem que els diferents dies d'entrenament del Rugby INEF són:

INEF Rugby Femení
  • Dilluns 19-21h Activitats de força al gimnàs o exercicis de tècnica de joc i recuperació física a la sala de judo
  • Dimarts 19-20h Gimnàs 20-22h Camp de rugbi
  • Dijous 19-20h Gimnàs 20-22h Camp de rugbi

Els entrenaments que es desenvolupen al camp de rugbi estan dividits en tres parts segons els cicles i l’etapa de la temporada on ens trobem: físic, tàctic específic i conjunt.

Us animem a venir a entrenar. Esteu tots convidats a venir i conèixer un nou esport i una nova manera de fer amics. És per això que us podeu posar en contacte amb els capitans de l'equip Masculí i Femení per qualsevol dubte.

Entrenadors

Capitana: Ángela del Pan

Seven: Jordina Marbà

-Telf: 609282254

Competicions Femení

Al llarg de la temporada disputem tres competicions: Primera Lliga Catalana (màxima lliga regional), Divisió d'Honor (màxima lliga nacional) i la recent Copa Primavera (a nivell autonòmic)

Aquestes es desenvolupen en períodes de temps diferents: la Lliga Catalana engloba del mes d'octubre fins a finals de desembre, mentre que Divisió d'Honor ocupa de gener a finals d'abril. Per últim, entrada la primavera, té lloc la Copa Primavera mentre els mesos de maig i juny es competeix en diversos tornejos en la modalitat de Rugbi VII.

Els partits de les diferents competicions es juguen al camp de la Foixarda de Barcelona.

Informació

Segueix la secció femenina a la nova web INEF Rugby femení a la nostra pàgina web i a la resta de xarxes socials.

inef rugbiFederació Catalana RugbyFederación Española Rugby