clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

INEF Barcelona va aconseguir una importantíssima victòria aquest cap de setmana en el partit corresponent a la 3ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí després de vèncer a la Selecció de Vilanova 22 a 23.

L'Hospitalet-INEF segueix amb pas ferm a la Lliga Catalana de rugby femení després de dos jornades al sumar la seva 2ª victòria aquest cap de setmana en la visita al Sabadell RC per un clar marcador de 3 a 62.

Aroa González va ser una de les grans protagonistes de la 1ª Gala del Rugby Català que va tenir lloc la nit de divendres al CDM del Port Fòrum, després de ser premiada per la seva trajectòria esportiva en categoria femenina.

Pàgina 1 de 459