enfrdees

clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

La lliga entra en les darreres jornades de la 1a volta i aquesta vegada es jugarà la 9a jornada a Arbúcies, jornada organitzada pel Farola CT en horari de 9:00 a 15:00 hores amb el següent ordre de partits:

El proper dia 3 de març comença la temporada de gimnàstica estètica de grup al CEEB amb la 1ª fase on els equips infantils "Ilusion" i sènior "Attitude" del Club Esportiu INEF Barcelona participaran. Ja es coneixen els horaris i ordre de participació:

INEF-L'Hospitalet va aconseguir una important victòria per un ajustat 19 a 23 davant el XV Sanse Scrum en la visita diumenge al Polideportivo Municipal Dehesa Boyal, partit corresponent a la 10ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení.

Pàgina 1 de 365