enfrdees

Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

DIRECTE: 17/12 a les 12h, Getxo Artea vs INEF-L'Hospitalet, J6 Lliga Iberdrola 2017-2018

Retransmissió en directe del partit Getxo Artea vs INEF-L'Hospitalet, corresponent a la 6ª jornada de la Lliga Iberdrola 2017-2018, aquest diumenge a partir de les 12 hores al Municipal de Fadura. Segueix el partit a la Web o a YouTube.

Prèvia: Getxo Artea vs INEF-L'Hospitalet, 6ª Jornada Lliga Iberdrola 2017-2018

La 6ª jornada de la Lliga Iberdrola ja està aquí amb el partit que disputaran aquest diumenge a partir de les 12 al Municipal de Fadura el Getxo Artea contra INEF-L'Hospitalet. Les osses necessiten imperiosament sumar la primera victòria per canviar la dinàmica.

Resum del partit INEF-L'Hospitalet vs CR Majadahonda, 5ª Jornada de la Lliga Iberdrola 2017-2018

Resum de les millors accions del partit de la jornada 5 de la Lliga Iberdrola disputat entre INEF-L'Hospitalet i CR Majadahonda.

Mercè Vinyals i María Ribera al XV de la 5ª Jornada de la Lliga Iberdrola

La Federació Espanyola de Rugby ha donat a conèixer el XV de la jornada on destaca la presència de 2 jugadores de INEF-L'Hospitalet, Mercè Vinyals i Maria Ribera.

Vota #EnsayoCasado a Twitter l'assaig de María Casado com el millor de la jornada 5 de la Lliga Iberdrola

Maria Casado, internacional amb la selecció espanyola de rugby femení, va ser una de les jugadores més destacades de la jornada 5 de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Vota l'assaig de la Maria a Twitter amb el hashtag  com el millor de la jornada. Mira els vídeos amb les millors accions del cap de setmana.

INEF Barcelona coneix el Calendari de Lliga de la Segona Catalana de rugby masculí 2018

S'ha donat ja a conèixer el calendari de l'INEF Barcelona de la següent fase de la Lliga Catalana de rugby masculí. Els Ossos, enquadrats a la Segona Catalana, començaran el cap de setmana del 13-14 de gener davant el Reus RC mentre que el primer partit a casa el jugaran contra el Químic E.R. "B".

Pàgina 1 de 36