URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

Les jugadores de l'INEF-L'Hospitalet Carla Rodríguez i María Losada formen part de la darrera convocatòria de la selecció espanyola de rugby XV que des del diumenge estan concentrades a Madrid per preparar el partit de les semifinals del Campionat d'Europa de nacions entre Espanya i Rússia que tindrà lloc el dissabte 23 a partir de les 16h.

María Casado, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, és la única jugadora de l'equip que ha estat cridada pel seleccionador Pedro de Matías per fer una concentració de nivell amb la Selecció Espanyola de rugby femení que tindrà lloc a Madrid del 18 al 24 de febrer.

L'Hospitalet-INEF va aconseguir la victòria aquest cap de setmana davant el VPC Andorra Fem, un dels millors equips de la categoria. El partit, corresponent a la 6ª jornada de la Lliga Catalana (Primera Divisió) de rugby femení va esdevenir la segona victòria a la fase regular.

Pàgina 1 de 516