clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

Les gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona van sortir ahir a competir al Campionat d'Espanya de GAM i GAF que s'està disputant a la localitat manxega de Guadalajara del 8 al 15 de juliol.

María Casado, María Losada i María Ribera formen part de la llista definitiva de 12 jugadores que han partit a San Francisco avui per disputar el Campionat del Món de Seven femení del 16 al 22 de juliol.

María Ribera ha estat una de les 12 convocades per la Selecció Espanyola de rugby seven pel Mundial de San Francisco. Coneix una mica més a la María a través de l'entrevista que li ha fet la Federació Espanyola de Rugby.

Pàgina 1 de 425