clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

Coneix alguns detalls abans de l'inici de la Lliga Iberdrola de rugbi femení 2018-2019. Saps quin és l'equip que més títols ha guanyat? Qui pot conseguir una fita història aquest any? Mira el vídeo.

La Lliga Iberdrola de rugbi femení 2018-2019 arriba a la seva 31ª edició que enfrontarà a 8 equips durant 14 jornades pel títol nacional. Aquest any la novetat és la recuperació dels playoffs. Els 4 millors equips en finalitzar la temporada regular disputaran la fase final que determinarà al Campió. Qui aconseguirà el títol nacional? Contesta la nostra enquesta.

Ja tenim la llista de convocades pel partit UAS Universitario de Sevilla CR i INEF-L'Hospitalet corresponent a la 1ª Jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019 a l'Estadi de la Cartuja de Sevilla.

Pàgina 1 de 440