L’INEF busca la seva millor versió de cara a l'inici de la Lliga - Club Esportiu INEF Barcelona

21 Oct

L’INEF busca la seva millor versió de cara a l'inici de la Lliga

L’equip femení tanca amb el 3r lloc el ‘2n Torneig de Tamborí CET Maresme’, mentre que els equips masculins es queden fora del podi en l’últim test de pretemporada.

Gran ambient i tamborí de molta qualitat el que es va viure el cap de setmana a Sant Iscle de Vallalta en el ‘2n Torneig de Tamborí CET Maresme’. Els principals equips de la Lliga Catalana, que començarà el proper 26 d’octubre en categoria masculina i el 9 de novembre en la femenina, no van faltar en l’última prova de la pretemporada.

El Club Esportiu Tamborí INEF va presentar dos equips masculins i un femení a la competició. En la categoria femenina, l’equip d'INEF format per l’Aida Domínguez, l’Anna Castells, l’Aina Hernando i l’Anna Castillo va començar amb alts i baixos la competició després de guanyar en el punt d’or el segon partit del torneig enfront el CET Maresme 1. Les noies, però van anar agafant confiança i van acabar invictes la fase de grups. En les semifinals, les noies no van poder superar l’equip de Buffalo, que es va proclamar campió, i va acabar en tercera posició. Tot i que l’equip no va poder aconseguir el resultat desitjat, l’Aida Domínguez es va endur el premi de millor jugadora del torneig després de demostrar un gran nivell durant tot el cap de setmana.

Pel que fa a la categoria masculina, l’equip d’INEF 1 configurat pel Marc Satorra, el Marc Atanes i el Sergi Andújar va començar amb molt bones sensacions el torneig i va tancar la fase de grups en primera posició amb un ple de victòries davant Sant Iscle, Maresme, BTC 2 i Vilafranca. En arribar a les semifinals però, l’equip no va trobar el seu millor joc i va quedar eliminat pel conjunt de la Farola, que es va acabar proclamant campió del torneig després de vèncer en la final a BTC 1. La diferència de jocs va deixar a l’equip fora del podi que va completar el CET Maresme.

D’altre banda,l’equip d’INEF 2, configurat per una barreja de jugadors dels equips A i B amb en Jordi Moncusí, en Ferran Badia, l’Agustí Castillo i l’Eduard Bosch, no va poder arribar a les semifinals després de quedar enquadrats en el grup de la mort. Tot i sumar dues victòries enfront l’IES Balmes i el CET Maresme 2, l’equip va perdre els duels contra la Farola i BTC 1 i va quedar fora de les semifinals.

Tot i les sensacions dispars, els equips del club ja treballen en els últims detalls de cara al debut de la Lliga Catalana on l’INEF defensa el títol de campió tant en la categoria masculina com en la femenina. Comprovat el nivell de tamborí ofert per tots els equips en el torneig, la lluita per revalidar el títol estarà més complicada que mai, però no queda cap mena de dubte que els nostres jugadors i jugadores estan preparats per afrontar, una vegada més, el repte.

Darrera modificació el Dimecres, 22 Octubre 2014 15:14