L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

13è Torneig Internacional Tambeach de Catalunya el 7 i 8 de setembre - Club Esportiu INEF Barcelona

18 Ago

13è Torneig Internacional Tambeach de Catalunya el 7 i 8 de setembre

La Federació Catalana de Tamborí organitza el 13è Torneig Internacional Tambeach de Catalunya el 7 i 8 de setembre del 2019 amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú (Platja del Far), el qual disputaran alguns dels jugadors de l'INEF-La Marina.

Un clàssic del Tamborí Català

Després de la fita de 12 anys fent màgia en aquest torneig a la Platja del Far desitgem de nou que tornis a participar-hi. Si és la primera vegada que ho faràs, et donem la benvinguda i desitgem que el gaudeixis!

L’organització limitarà les places en cadascuna de les categories per tal d’assegurar el bon funcionament del torneig.

Modalitats i places*

• 24 Parelles femenines
  • 14 Parelles masculines Or i 10 parelles Plata
  • 32 Parelles mixtes
  • 32 Places individual masculí
  • 32 Places individual femení
  • Infantil

*En el cas que alguna categoria no arribi al màxim de places i hi hagi llista d’espera en d’altres categories, es podria ampliar el nombre de places.

Prefereixes OR o PLATA?

Tal i com es va realitzar en les darreres edicions, en la categoria masculina i gràcies al número d’inscrits que hi ha, volem que gaudeixis al màxim del torneig i per això realitzarem dues categories.

OR – Vols desafiar als i les cracks del Tambeach? Aquesta és la teva categoria.

Categoria reservada a aquells jugadors i jugadores amb més experiència.

PLATA – Tens ganes de jugar, suar i gaudir però no vols veure ni en pintura als cracks del tamborí?

Categoria reservada a aquells jugadors i jugadores que prefereixen competir a un nivell menys exigent.

Els 1r i el 2n classificat de la categoria de plata podran participar a la categoria OR.

Font: Federació Catalana de Tamborí

app inef barcelona