El Club Esportiu INEF Barcelona a la conquesta d’Europa - Club Esportiu INEF Barcelona

21 Gen

El Club Esportiu INEF Barcelona a la conquesta d’Europa

La localitat francesa de Pignan serà la seu de la 20ª Copa d’Europa de Tamborí Indoor; la competició continental per excel·lència que enfronta als campions i campiones de les Lligues Nacionals.

El Club Esportiu INEF serà el representant català tant en categoria masculina com femenina, després d’haver guanyat la Lliga Catalana 2012.

L’equip masculí amb moltes ganes

Després de 2 anys d’abscència i amb les cares noves de Marc Atanes i Javi Vázquez, l’equip dirigit per Andrea Pitarch agafa el relleu del Barcelona Tamborí Club i viatjarà cap a terres franceses amb l’objectiu de revalidar la tercera plaça que Catalunya no aconsegueix des del 2009. A la motivació dels primers, si ha de sumar l’experiència de la resta de l’equip que estarà format per Jordi Moncusí, Ferran Badia, Sergi Andújar i Marc Satorra que ja saben el que és jugar aquesta competició.

El format lligueta, avantatges i inconvenients

Ningú ho tindrà fàcil; el format de lligueta obligarà a tots els equips i també els catalans a esgarrapar el màxim de punts possibles. El primer matx del calendari masculí serà el divendres contra el debutant Cambridge (Anglaterra), que comptarà a les seves files amb el català Agustí Castillo; el dissabte tocarà enfrontar-se als equips favorits; primer amb el Fulgur Bagnacavallo (Itàlia) i després contra el francès Florensac (França) i tot fa pensar que els partits decisius arribaran el diumenge contra Colònia (Alemanya) i contra Granada (Espanya).

Les noies ja no temen a cap equip i volen evitar la festa francesa

D’altra banda, les noies de Marc Satorra tenen davant una nova oportunitat per mostrar a Europa que el tamborí ja no és un esport desconegut a Catalunya i reafirmar-se en l’escenari internacional. Després de 2 anys aconseguint la tercera plaça; el repte està en batre a les franceses o a les italianes; fita que no han aconseguit mai en aquesta competició. Anna Castells, Joana Carbó, Neus Serra, Aida Domínguez i Andrea Pitarch debutaran en competició el divendres a la tarda davant l’equip d’Anglaterra, dissabte jugaran contra l’amfitriona Poussan i diumenge tindran dos partits igual o més difícils; primer contra el potent Sabbionara (Itàlia) i després contra el Budaorsi hongarès que també té ganes de donar la sorpresa.

Podeu seguir l’actualitat de la competició al Facebook del Tamborí INEF. Desitgem molta sort als nostres jugadors i a les nostres jugadores i desitgem que tornin amb uns bons resultats esportius.

Font: Tamcat.org

Darrera modificació el Divendres, 08 Febrer 2013 01:54