INEF-Marina disputa el Torneig Internacional de Tamborí a Meze - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF-Marina disputa el Torneig Internacional de Tamborí a Meze

La secció de tamborí ha tornat a la competició aquest cap de setmana. INEF-Marina, com així es dirà l'equip a partir d'ara, va anar a disputar el Torneig Internacional de Meze (França) on del 2 al 4 de novembre els millors equips francesos de l'actualitat i l'INEF-Marina es van veure les cares a la Sala Bernard Jeu i la Sala Gerard Rigal de Meze.

Torna la competició de tamborí indoor

Després de molts dubtes sobre la continuitat i viabilitat del projecte del tamborí, finalment l'equip ha arrancat una temporada més amb vàries novetats. La principal és l'acord amb el Club Tamborí Marina, que acollirà els entrenaments de l'equip i formarà els esportistes del futur. A més, sembla que finalment també hi haurà equip femení.

De mentres, a falta d'informació sobre l'inici de la Lliga Catalana, la temporada de tamborí indoor ja arrancat amb competició internacional a Meze on aquest cap de setmana l'equip masculí i femení de l'INEF-Marina va disputar el torneig.

Més informació i resultats finals aLes infos du Tambourin club MEZOIS

Darrera modificació el Dilluns, 05 Novembre 2018 06:00